کیاناکیانا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

کیانا زندگی مامانی و بابایی

کادوی روز مادر

1394/1/23 16:32
نویسنده : ماما فاطمه
2,000 بازدید
اشتراک گذاری

 

جمعه 21 فروردین روز مادر بود و شب جمعه یعنی داشتم خونه رو تمییز می کردم و قرار بود جمعه بریم خونه خاله برای ناهار و شب هم بریم خونه عمو صفر. به خاطر همین شب جمعه سخت مشغول کار کردن بودم :sweep::connie:و کیانا خانوم گلم هم مشغول بازی کردن:cheerleader:.

کیانا اومد بغلم کرد و گفت: مامان جون می خوام برای روز مادر برات کادو بخرم:86:، من خیلی ذوق کردم و بغلش کردم و بوسیدمش :dan:و گفتم : وای خدای من 

کیانا یواش توی گوشم:12:: می خوام برات طلا بخرم

من: دستت درد نکن عزیزم.:4:

کیانا دوباره یواش توی گوشم:12:: می خوام برات طلا بخرم با گل و شیرینی، شیرینی از طرف بابایی:37:، طلا و گل از طرف من:34::91:

من حسابی دخترم رو بغل کردم و بعد: تو اینهار از کجا یاد گرفتی:10:.

کیانا: از تلویزیون یاد گرفتم:27:

و واقعا خیلی حس قشنگی بود که دختر نازم این قدر به فکر من هستش و این چیزها رو درک می کنه.

آخرسر  بهش گفتم: عزیزم تو خودت برای من طلایی، خیلی دوستت دارم عشق مامان:35:.

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان زهره
23 فروردین 94 16:38
سلام فاطمه جون خدا کیانا رو برات حفظ کنه فکر میکنم تو کادوت رو تو ای روز با زبون قشنگ کیانا جون گرفتی امیدوارم همیشه شاد وخندان باشین روزت هم مبارک بهترین مامان دنیا سلام دوست عزیز. واقعا که درسته. عاشقشم.